Argbigga

Illamåendet vill inte ge med sig ordentligt, äter Postafen nu som faktiskt hjälper riktigt bra, det är ju bara synd att man blir ännu tröttare av dem.

Jag jobbar 2 timmar varje morgon nu, åtminstone fram till och med torsdag i nästa vecka, lagom kul att gå upp 5 på morgonen men så har jag ju resten av dagen på mig att vila och försöka koppla av sedan. Snart kan man ju börja njuta ordentligt av graviditeten också. V.9+6 idag så det närmar sig milstolpen på 12 veckor.
Skällde ut J igår också, bad honom köpa kaviar och karlsloken kommer hem med en burk caviar, wtf!!! Jag vill ju ha kaviar på mina ägg, vanlig jäkla Kalles Kaviar!!! Dessutom hade han glömt köpa majs till tacos-middagen, han fick snällt springa iväg och köpa det ändå, sur var jag, som ättika

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Åhhh det måste vara roligt att jobba i butik :)

mmm förlossningsköterska.. det är något jag kan tänka mig också:D

kram Love

2010-11-18 @ 17:40:51
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: M

Det man inte har i huvudet, får man ha i benen. Hoppas att du snart slipper illamåendet även utan Postafen.

2010-11-19 @ 11:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0