Värsta mamman

Jahapp, då var det snart dags att börja sova med bh igen, obekvämt enligt mig men hellre det än en dyngsur säng. Bröstmjölken börjar redan komma vilket ju är bra men jobbigt när man har mer än 3/4 kvar...

Har för övrigt känt mig som världens värsta mamma idag. Har varit ensam med T sedan igår eftermiddag och J kom hem vid 14 idag men hade då, dum som han är, inte sovit en blund och stupade omkull i sängen direkt. Kul för mig som sovit som en kratta och sedan mått illa större delen av dagen, dessutom har T valt idag till att vara på ALLT som hon inte får. När hon gör det och jag mår illa så blir jag irriterad och arg, och då mår jag dåligt över att jag blir arg så jag börjar gråta istället och mår allmänt uselt, och då känner jag mig som världens sämsta mamma och gråter ännu mer... Hatar sådana dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0