Boring morsa

Jag är ingen rolig mamma för tillfället, hur kul kan det vara för en liten tjej som inte förstår varför mamma är så trött och mest ligger i sängen och sover om dagarna?
Vissa dagar är bättre än andra dock, fast jag känner mig mer och mer som i början av graviditeten med T när jag kunde ligga heldäckad i sängen hela dagen med temperatursvallningar från helvetet. Aptiten har rykt all världens väg också, får mest tvinga i mig något. Fördelen är väl att godissuget är borta det med, har över 1 kg godis i skåpet sedan i måndags och har kanske ätit 5 bitar sammanlagt. Chipspåsarna är orörda de med, kanske läge att kolla vad vågen säger så jag vet vart jag börjar denna gången.

Bara 1 månad till den berömda 12-veckorsgränsen nu, det är ju skönt åtminstone. Då kan jag med gott samvete berätta för allt och alla, bara ställa mig och skrika "JAG ÄR GRAVID" rakt ut och känna mig så där löjligt stolt och lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0