Inget

Idag har jag grälat med min arbetsledare, kul sätt att starta dagen liksom... Tror att vi båda insåg att vi överreagerade, jag hade kunnat sköta det snyggare, men det kunde hon också ha gjort så skitsamma.

Idag har jag inte haft några symptom alls, vill hellre må illa än ingenting alls. I övermorgon ska jag till barnmorskan i allafall, hoppas på att det inte är något som är fel bara för att illamåendet vilar en dag. Och imorgon är det en maratondag som väntar, hoppas på att inte få dubbelt illamående då åtminstone.

Har fått hem "Gravid"-fyll-i-boken som jag beställt. Ville ha en sådan när jag väntade T men det blev aldrig av och det ångrar jag. Hade gärna haft en att jämföra med och så är den ett bra minne att ha. Men denna gången så blir det en i allafall, det får väl ses som bra det

Kommentarer
Postat av: M

Vad kul med en gravidbok, det vill jag också ha den dagen det är min tur. Lycka till hos BM!

2010-10-13 @ 09:30:26
Postat av: Made Of Love - vägen till plusset <3

Vad är det för bok och vart hittar man en sån? :D

2010-11-17 @ 09:14:18
URL: http://madeoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0