Öjöjöj

Jag blir galen, hade jag verkligen sådan här temperatursvallningar med T? Jag fryser så jag skakar ena sekunden för att sedan svettas som en gris i högsommarvärmen. Dessutom har jag börjat få konstiga kramper i ena foten, underbart skönt, och matlusten är totalt borta. Jag är en gottegris men nu köper jag hem något och glömmer sedan bort det i en vecka typ. Är verkligen inte sugen på att äta någonting alls, någonsin, utan får tvinga i mig lite mat.
För en vecka sedan så vräkte jag ju i mig allt jag kom över, skumt det där.

Har legat halvdäckad hela dagen, så otroligt skumt illamående, inte tydligt alls utan bara diffust i bakgrunden så jag inte orkat ett jota. Har lyckats plocka upp ett akvarium från förrådet och ställa i ordning det men det är verkligen allt förutom att ligga i sängen, läsa och knapra fizzy rolls. Somnade en stund mitt på dagen när J och T var ute på långpromenad.
Bara en dryg månad till inskrivningen och sedan ca 1 månad till rul efter det, längtar efter att få se vår lill*, tiden har faktiskt gått ganska fort hittills, dessa 3 veckor som det är drygt sedan mitt första plus. Haha, 3 veckor är ju bara en liten jäkla fis i rymden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0