Vagn, säng och allmänt mående

Idag har jag verkligen inte mått på topp, kände mig febrig i morse och har mest legat i sängen och gjort ingenting.
Stör mig dock på att jag blir så sugen på drinkar när jag är gravid, med mycket alkohol... Jag dricker sällan men både med T och nu så är jag så sugen på en P2 eller Piggelin eller varför inte en Isbjörn. Undra just om det finns några bra alkoholfria alternativ till dem, Midori och blå Curaco är ju så underbart gott.

Bara en månad kvar nu tills vi ska berätta för svärmor och svärfar m. familjer, min mamma vet redan och min pappa har kanske fått höra från henne eller så får han veta om 14 dagar ca. Det är inte lätt att hålla en hemlighet liksom.
Efter nyår (troligen i samband med ultraljudet) ska vi in på Babyproffsen och kika på syskonvagn, det kommer behövas eftersom T bara kommer vara 1,5 år när Knyttet kommer. Sängbiten har vi nog redan klarat av, T ska få en växasäng/juniorsäng och Knyttet får överta hennes spjälsäng. Känns som att det är ganska lagom med att byta säng när hon är kring 1,5 eftersom hon med största sannolikhet kommer klättra ur spjälsängen på rutin då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0