Välkommen hit

Detta kommer vara en anonym blogg tills den dag då jag offentliggör min graviditet, vilket är om ca 2-3 månader.
Jag är en -87:a, P, som bor med min underbara sambo och våran dotter T. Nu är jag gravid igen med Knyttet som förväntas födas i mitten av juni 2011, jag är alltså bara i v.5 nu så att börja skria om den här graviditeten i min vanliga blogg är inte aktuellt ännu på ett bra tag utan jag startar nu denna blogg så jag kan skriva om mina tankar och känslor såhär i början av min färd mot livet som tvåbarnsmamma, något jag drömt om ett bra tag.

Knyttet är planerad, det var dock inte T men hon är otroligt älskad.

De närmaste dagarna ska jag ta itu med att fixa designen på den här bloggen så att den ser lite roligare ut än i dagsläget.
Jag kan även tillägga att om ni skulle känna igen mig från min vanliga blogg, snälla säg ingenting där, det är inte offentliggjort ännu och jag vill hålla det så tills vi känner oss redo att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0